cuteemofeeling

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Segt

Av Adelia - - 13 december 2010 18:11

Jag började 9 i morse, så jag fick vänta hos min mormor på att skolan skulle börja...   Eftersom jag har tråkigt så ska jag lägga ut några alla barnen historier.


Alla barnen aktar sig för styckmördaren utom Lasse,
-För han ligger redan i en kasse !


Alla barnen lyckades klättra över taggtrådsstängslet utom Saddam, 
-Det är han som numera kallas madame !


Alla barnen tittar på det brinnande huset utom Rut,
-För hon tittar ut !


Alla barnen fick rädda sig i livbåten utom Mats,
-För han fick inte plats !


Alla barnen kom när mamma ropade utom Peter, 
-För han vet inte vad han heter !


Alla barnen slapp att bli mobbade utom Berra,
-För det var honom som dom terra !


Alla barnen lekte med smällare utom Per,
-För han var här, här och där !


Alla barnen spikar kistor utom Elsa Wiik,
-För det var hon som fick va lik !


Alla barnen leker krig utom Frank,
-För han ligger mosad under en jättestor tank !


Alla barnen leker inkvisitörer utom Evelin,
-För det är hon som får lida pin !


Alla barnen leker utom Bob,
-För han blev uppäten av the Blob !


Alla barnen finns i livet utom Micaela,
-För Näcken lura ner na' i bäcken med sin fela !


Alla barnen sprang upp på stranden utom Kaj,
-För han vart slukad av en haj !


Alla barnen blev mätta utom Sandra,

-För det var hon blev uppäten av de andra !


Alla barnen tittade ner i vattnet utom Bengt,
-För det var honom som de andra hade sänkt !


Alla barnen svängde innan vaken utom Anna,
-För hon klarade inte av att stanna !


Alla barnen slapp att åka till mentalsjukhuset utom Lina,
-För hon stod bara där och flina !


Alla barnen lekte kannibaler utom Arne,
-För han blev chiliconcarne !


Alla barnen hade roligt på festen utom Pekka,
-För han var den förste som däcka !

Dagbok · Emo
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adelia - - 12 maj 2013 02:58

Jag är lite förvirrad. Viktor är helt plötsligt jätte söt nu efter vi har snackat lite hemlisar n shit... Vad är set som händer? Det är precis som med Joel. Jag kanske saknar att ha någon? Men jag vet att det inre skulle bli bra. Jag vågar inte hålla...

Av Adelia - - 12 mars 2012 07:31

Hej hörrni! Ett kort inlägg innan skolan! Igår satt jag 22.30 och reta mitt hår :P Försökte göra ngt emo/scene hår, men... Jag får nog ta och klippa bang först! Fast man undrar ju hur folekt skullle reagera när man kmr med världens största hår? Aja, ...

Av Adelia - - 24 februari 2012 19:51


Jag behöver inte änns kommentera dethär för att du ska fatta hur underbart det är!   Ladda ner låten gratis här: http://www.mediafire.com/?ov6mq70s4116gjg Den som gjort bilden: http://sererena.deviantart.com/gallery/31292961#/d3jslnu ...

Av Adelia - - 22 februari 2012 17:28

Killar är som toaletter! Antingen är de   upptagna eller så är de fulla av skit!   ...

Av Adelia - - 16 februari 2012 14:51

Ni vet hur episk jag e på rubriker x_x Men nu har jag skaffat små namn skyltar som jag har märkt att alla andra har, så jag kmr sätta såna i slutet av varje inlägg bara för skojjskull! Så här kan dem se uut[har i dem här färgerna, kmr säker fler me...

Ovido - Quiz & Flashcards